24.1.10

Bil nr. 2

Jeg har tidligere nevnt at vi har kjøpt oss ny bil. (En bil som forøvrig bør stå på gårdsplassen min i løpet av neste uke. Ellers...!) Det jeg ikke har fortalt, er at vi faktisk har kjøpt oss to (2) biler. Jeg har bare prøvd å fortrenge den andre bilen så lenge som mulig. Den har nemlig vært et hett diskusjonstema her i huset i lange tider. Mannen ville ha, Heidi ikke. 

Jeg har lenge visst om Mannens forkjærlighet for amerikanske biler (at vi derimot hadde vært sammen i over ett år før jeg i det hele visste om hans store bilinteresse generelt, vet jeg ikke om skal stå på hans eller min regning). Jeg derimot, avskyr dem, de amerikanske bilene altså. Jeg synes de stort sett er store, bråkete og - stygge. Men så er det det da, at når det gjelder menns våte drømmer... Nå står iallefall bilen her og opptar store deler av innkjørselen, det er rett og slett umulig å overse den lenger. Og jeg er slett ikke sikker på om jeg hadde blitt valget hvis jeg hadde stilt ultimatumet meg eller bilen. (Jeg har vel forøvrig sikkert stilt det ultimatumet i opphetede diskusjoner, men når man har en mann som er som Ole Brumm, så...)


Chevrolet Tahoe sett forfra -


og delvis bakfra.


Noen menn ønsker seg snertne sportsbiler, andre ønsker seg svære dråg. Eller som Mannen sier: Det man ikke har i buksa, har man i garasjen...

3 kommentarer:

  1. Jeg er sjeleglad for at min mann (såvidt jeg vet!) ikke går med slike drømmer! Kunne han ikke gått for en snerten cabriolet i stedet? ;-)

    SvarSlett
  2. Hmmm, jeg hadde kanskje vært ENDA mer skeptisk hvis han hadde kjøpt seg en cabriolet...? Det får være måte på til 40-årskrise! ;o)

    Jeg får forreste bilen MIN til fredag! :oD

    SvarSlett
  3. Cabriolet? Det må i anstendighetens navn være grenser for hva som er tillatt å skrive på interwebben! Man er da ikke frisør heller...

    SvarSlett