2.1.10

NÅ! begynner jeg å bli klar

Det var nok det som mangla med jula mi i år; et skikkelig familieselskap! Og nå som julas siste - eventuelt årets første - julemiddag er fortært, begynner jeg å bli fornøyd! Og klar for å avslutte denne jula samt begynne på det nye året. Så i morgen den dag kommer juletreet til å forsvinne ut, røde duker til å bli fjernet og selvfølgelig en haug uoppnåelige nyttårsforsetter til å komme på plass!

Men altså, juleselskap. Det er alltid hyggelig å besøke familie på Mannens side. (Og dette er ikke noe jeg sier bare fordi jeg vet at flere av dem sveiper innom bloggen min iblant...) Hyggeligere og mer imøtekommende mennesker er det vanskelig å finne. Og jeg, som har så ørlite familie igjen (om noen), setter veldig stor pris på dem! Det er rart å tenke på at man har vært en del av det i mer enn 20 år og det er morsomt å se nye generasjoner komme til (selv om det betyr at man selv må innse at man begynner å bli eldre...).


Og dette er hva den yngre generasjonen foretar seg i juleselskap: Nintendo DS-spilling. Søskenbarn og tremenninger i skjønn forening. Fra venstre: Juliane Rebekka, Pia Karoline, Peder og Oscar.


Familiens nyeste og nest yngste tilskudd, Frida. Siden hun er min svogers yngste bonusdatter, håper jeg at jeg etter hvert kan kalle meg bonustante.


Og så Theodor. Familiens aller yngste på halvannet år. Her trygt på "tante" Kari Ann sitt fang.

2 kommentarer:

  1. Ja det var veldig koselig:) Ikke vandt til at mennesker er så åpne og varme som det virker som alle dere er!

    Fine bildet av jenta vår:D ble da vrm nok i trøya der ute hun og tilslutt:P

    SvarSlett
  2. Åå...detta var kos å lese Heidi! :) Det er alltid koselig å se dere igjen også! Jeg er veldig glad for å få være en del av Aamodt familien. Det er sant som du sier; romsligere mennesker skal man lete lenge etter!

    OG så koselig å treffe deg Tonje! :) (Og Frida selvfølgelig.;)

    SvarSlett