17.1.10

Messe + messe

Fotomesse og reiselivsmesse i ett er en god og naturlig kombinasjon og denne søndagen har vi fått med oss begge på Norges Varemesse. Nå er jeg ingen stor utstyrsfreak når det gjelder kamerautstyr, og når det ikke er noe spesielt jeg er ute etter er det begrenset hvor mye man gidder å vandre fra stand til stand. Jeg fikk nøkkelbånd fra Nikon og det holder. (Men jeg kjenner at jeg har ørlite lyst på videokamera. Jeg vet bare ikke helt hva jeg skal med det...)

Når det gjelder fotoutstillingene som var på messa, fant man straks mer interessante ting. Her et lite utdrag fra Trine Mikkelsens utstilling Hårfint. Og for å si det sånn, den inneholdt frisyrer iallefall jeg aldri ville tenkt på:  


I alle farger og fasonger.

På reiselivsdelen av messa lette vi forgjeves etter en stand fra Frankrike. Opptil flere av husstandens medlemmer har uttrykt ønske om en tur til Frankrike/Paris dette året. Men for all del, om ikke Frankrike hadde stand, så hadde faktisk Israel det. Selv om jeg tror det er et ganske uaktuelt reisemål for min del. Men jeg fikk sikret meg en brosjyre om Canada samt cruise i Alaska. Det hadde vært noe!


Frihetsgudinnen hadde funnet tid til å tilbringe helga på messe.


Jeg trodde det var reklame for et ishotell, men det viste seg at det var Thon som valgte å reklamere for seg på en iskald måte.

2 kommentarer:

  1. Der har vi også vært -og vi fant heller ikke noe om frankerike - vi har lyst til EuroDisney vi!

    SvarSlett
  2. Vi også! Det, kombinert med Paris (vi har akkurat hatt et gjensyn med den fabelaktige Amélie...) :o)

    SvarSlett