29.1.10

...min, min, MIN!!

Endelig har bilen min kommet hjem! Én måned etter at vi bestemte oss for å kjøpe den, var den omsider klar og Mannen hentet den i dag. Med streng beskjed om å kjøre ytterst forsiktig.

I kveld har vi hatt den første prøveturen. Det vil si, Heidi har sittet tantete på passasjersiden, sterkt bekymret for om hun noen gang tør å kjøre bilen. Den er tross alt HELT ny, har automat og helt nye og ukjente knapper. Men siden den nå en gang liksom er min, så skal vi nok våge oss ut i det. Eller min og min... Det er familiebilen den skal fungere som, men siden den nå er registrert på meg... Jo, MIN!

I mørket er alle skodaer blå! Jeg tror den egentlig er litt mer sølvaktig enn den ser ut her. Vi får se når det blir lyst i morgen. Kanskje jeg får meg en overraskelse?

Jeg har iallefall aldri hatt en bil med 7 gir før.

Mulig bilforhandleren vet at jeg elsker tulipaner? For man får nemlig blomster når man kjøper seg bil. Selv om jeg må innrømme at Mannen fikk en adskillig flottere bukett da han kjøpte en 3000-kroners Volvo for et par år siden.

6 kommentarer:

  1. Gratulerer! Rist av deg tantefaktene snarest og kom deg ut på veien! Det er å betrakte som en ordre:-)

    SvarSlett
  2. Hehe, tantefaktene skal bort i løpet av helga! ;o)

    SvarSlett
  3. Takk Sonja! Hvordan går det med dere og bil?

    SvarSlett
  4. Wow! Gratulerer med ny bil.P.s. takk for julekortet. Det kom denne uke, he he. Regner med at det er Posten som er treg og ikke du :-)
    Monicha

    SvarSlett