13.1.10

Kort på hallusinogener - og 18-årsdag

I går var jeg ekstra kreativ og produserte hele to kort! På en og (nesten) samme dag. Ida trengte kort til en avsluttende lærer og samtidig måtte jo jeg lage kort til Ida. Og siden jeg nå har begynt et nytt og bedre liv der jeg ikke lenger har problemer med tidsbruk og priorteringer (?) er det jo piece of cake å lage to kort på en kveld!


Kort til lærer. (Og jeg er nødt til å begynne å finne fram symaskinen eller noe for å lage litt mer spennende kanter.)

Da klokka begynte å nærme seg halv ett (ja, på natta...), begynte jeg å få litt panikk, for jeg hadde en haug med gaver å pakke inn også. Og ikke fant jeg skalpellen min. Eller limrullen. Og scrappestæsjet er seriøst fordelt på (minst) seks bæreposer, fire esker og en halv kjøpsmannsdisk. Så resultatet ble selvfølgelig helt annerledes enn tenkt og en smule mer psykedelisk.


Når ikke ting blir helt som tenkt.


Sammen med gavehaugen blir det ikke så ille.


Og den nyblivne 18-åringen kler det jo ganske godt.

Vi markerte forøvrig 18-årsdagen med deilig middag etterfulgt av vakker (og god) dessert på Fratelli.


Kunstverkdessert.

2 kommentarer:

  1. Hipp hurra og gratulerer til og med18-åringen:) Koselig med et fint kort fra mammaen sin!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen, Ida! :-)

    SvarSlett