28.3.10

Slipp Heidi løs med et bankkort

- og VIPS! i løpet av et par timer har hun klart å brenne av - 209,- kroner!

Shoppegenet mitt er ikke like dårlig uviklet som husmorgenet. Men noen storshopper har jeg egentlig aldri vært. Jeg har mange ganger vært med venninner i butikken og blitt oppriktig imponert over innkjøpsiver og -evner. De trenger ditt og behøver datt, og den matchet det andre og sånn har de vært på utkikk etter lenge osv, osv.

Men mine 209,- kroner da altså. Først falt jeg for en bakebok med enkle grunnoppskrifter til den nette sum av 69,-


- med festlige eksempler på kaker jeg trolig aldri kommer til å lage. Blant annet fordi jeg har unger som vel har vokst fra sånne kaker for lenge siden.

Deretter bar turen til Kid hvor det nå var halv pris på påskeartikler. Og de som er relativt raske i hoderegning, kan fort finne ut hvor mye jeg la igjen her. Iallefall ble det både påskeduker, et ullete egg og hobbyartikler.


Resultatet av hobbyartikkelinnkjøpene kommer seinere. Følg med, følg med!

2 kommentarer:

  1. Skal si du har slått deg løs - helt vill, spør du meg! Men man får jo litt for 200 kroner, da.

    SvarSlett
  2. Jeg tok helt av! Og er fornøyd med 200-kroners handelen min, jeg... :o)

    SvarSlett