14.3.10

Jentene på tur

Siden Mannen foretrakk å dra på skitur uten meg i dag (vel, en sannhet med visse modifikasjoner...) kom vi jentene oss istedet ut på en etterlengtet søndagstur i det nydelige vårværet.

Det er så deilig når det sildrer og renner og smelter på alle kanter!

I tillegg er det relativt greit med søndagsåpne (blomster)butikker sånn at man kan få kjøpt de frøene, blomstene og ikke minst påskeegget man hadde sterkt behov for å kjøpe akkurat i dag!

Påsken har såvidt begynt å gjøre sitt inntog i huset.

Og sist, men ikke minst, etter middagen fant jeg det for godt å smelle sammen ikke mindre enn to kaker. Begge nye oppskrifter, begge vellykket. Yum!

Sjokoladekake og banankake med valnøtter.

3 kommentarer:

  1. Ja, våren Er herlig! Gå ute nå og høre det sildrer i alle kumlokk og se sneen blir borte mer og mer for hver dag! HERLIG!

    Utrolig lekkert påskeegg du fant deg - jeg får se om jeg får gravd frem litt påskepynt jeg også :D

    Ha en strålende uke med gode kaker og flott vær.

    SvarSlett
  2. Nam, nam! Det så godt ut med kake, gitt! Fint påskeegg. Lurer på om jeg må brushe opp påskepynten!

    SvarSlett
  3. Jeg er fornøyd med påskeegget! Angrer nesten på at jeg ikke kjøpte to i forskjellig størrelse. Men jeg kan jo alltids gå tilbake... ;o)

    SvarSlett