22.3.10

Om blogging for bloggingens skyld

Det er merkelig dette her med blogging. Dette behovet for å meddele seg til verden både titt og ofte. Akkurat nå har jeg egentlig ingen ting å blogge om. Allikevel sitter jeg her og skriver. Og ikke nok med det, jeg har allerede forkasta minst ett innlegg fordi det vandra så langt ut på viddene at jeg ikke fant noe som lignet en rød tråd i det lenger. For så vidt ingen tråd i noen annen farge heller når jeg tenker meg om.

Og akkurat her hadde jeg begynt å vandre ut på viddene igjen. Men klarte å treffe delete-knappen tidsnok til å spare verdsveva for enda mer vås. Derfor avslutter vi dagens blogging nå. Presis her. Men kan jo legge ut et bilde før jeg stopper? Sulten?


4 kommentarer:

  1. Herlig bilde, det var verdt et blogginnlegg. ☺

    SvarSlett
  2. Hehehe...supert bilde, likte det veldig godt, sendte link til min bror som har samme hund! Hilsen Anne-Sofie

    SvarSlett
  3. Jeg ble ikke sulten! Er den hunden ekte, mon tro?

    SvarSlett
  4. Hehe, har hatt bildet liggende på pc-en en stund uten å få brukt det. Nå fant jeg den perfekte(?) anledning...

    HH: Jeg tror den er ekte, gitt. Har egentlig trodd at det var en dachsvalp, men etter å ha studert potene tror jeg det må være noe annet. Dachser har nemlig store poter...

    SvarSlett