8.3.10

Fra en nattøvelse til en annen


Ikke før er OL over, så har man atter benket seg opp i sofaen med pledd (som om det hadde vært noe nytt denne vinteren...) for en ny nattøvelse. Oscar-utdelingen går for første gang direkte på NRK i natt og i skrivende stund er det enda godt over to timer til selve utdelingen begynner. Det er vel ren utopi at man skal klare å holde seg våken så lenge, men med fjernsynet durende i bakgrunnen, kan det hende at man i glimt får med seg store øyeblikk.

Jeg har med skam å melde så langt kun sett tre av de ti filmene som er nominert til beste film. Men som sagt tidligere, jeg tror prisen for beste mannlige birolle går til Christoph Waltz (Inglourious Basterds).

Edit: Og Christoph Waltz vant selvfølgelig Oscar!

2 kommentarer:

  1. gosj... imponert over at man sitter oppe og følger med på dette *lol* Men jeg har jo forstått at du er litt over middels intressert i film.

    *ligger en award til deg i bloggen min*

    SvarSlett
  2. Hehe, nå satt jeg virkelig ikke opp hele tida, jeg sovna ganske fort! Men jeg våkna et øyeblikk da prisen for beste animerte kortfilm ble utdelt. Og da bikkja måtte ut halv seks, fikk jeg med meg beste kvinnelige hovedrolle, beste regi og beste film! ;o)

    SvarSlett