25.3.10

Klar for årets guleste fest!

Da kan vi fastslå at årets gulebordsesong er i gang! Og vi skal selvfølgelig ha gulelunsj på jobben i morgen. Dermed tror jeg også at vi snart må innse at romjulen er over (puh, den har vært lang i år!)og ta noen grep i den forbindelse. Men det er en annen sak... 

Men nettopp på grunn av den lange romjulen, var fjorårets guletopp en smule ubekvem. Så derfor takk til H&M som hadde et lite utvalg i guleklær.   

Guletopp for kyllingfans.

Og når man først har gått til anskaffelse av en ny guletopp, må man jo ha matchende tilbehør! Gulebriller er jeg litt usikker på behovet for, men man kan aldri vite hva man trenger på en gulelunsj. Men guledobber og gulekjede er et must! Nå påstår riktignok familien at jeg har investert i gule perlekjeder før, men altså, kan man egentlig få for mange guleperler?

Gult er kult!

Nå ser det dessverre ut til at vi ikke finner igjen gulelakken jeg brukte i fjor, men jeg har ikke gitt opp helt ennå. Til nød vet jeg at vi har en gul markeringstusj et eller annet sted.

Perfekt gul manikyr.

Andre som er klare til gulebordsesongen?

6 kommentarer:

  1. Herlig!
    Kos deg på gulelunsj! :)

    SvarSlett
  2. Ikke noe gulebord her i gården - gult kler meg ikke, det skal være sikkert og visst.
    Men godt å se at du er gjennomført i påskeantrekket ditt!
    God påske!

    SvarSlett
  3. Du er bra gjennomført, he he. Håper du får en fin gulelunsj på jobb.Og for øvrig, riktig god påske til dere alle :-)

    SvarSlett
  4. Og anonym, ja det var meg. Monicha

    SvarSlett
  5. Catrine: Det var en flott gulelunsj! :o)

    Pia: Om gult kler en eller ikke er et ikke-tema! Gult skal det være! ;o)

    Anonym/Monicha: Man må jo satse litt! ;o) Riktig god påske til dere også!

    HH: Du hadde veldig fin gulekrone! :o)

    SvarSlett