2.8.09

39 - og ny baby!

Jeg har bursdag i dag! Og nei, jeg ikke tenkt å begynne å lyve på alderen! Men allikevel, jeg kommer til å insistere på at jeg er 39 en stund til. Og grunnen er enkel. Jeg feiret ikke dagen min ordentlig i fjor! Ikke hadde jeg familieselskap fordi jeg ikke hadde kjøkken, og ikke ble det partyparty fordi - eh -vi aldri fikk ut fingeren! Så derfor, inntil jeg har feiret 40-årsdagen min ordentlig, kommer jeg til å være 39! Enkelt og greit!

Og så over til baby. Nei, jeg skal ikke ha baby! Absolutt ikke! Men allikevel så har jeg fått en ny baby i dag. Et smekker og innholdsrik frøken jeg absolutt ikke trengte. Men oh, så fin! Der min gamle Nikon D50 nå virker trygg og traus, er min nye Nikon D5000 smekker og full av finesser. Med live view og videokamera. Hun var min med én gang jeg holdt henne i hånda.


Og hvis jeg bare hadde fått henne, hadde jeg vært mer enn tusen ganger fornøyd. Men jeg har en mann som av en eller annen grunn liker å overøse meg med gaver til spesielle anledninger. Om det skyldes dårlig samvittighet, ønske om å oppnå noe eller om han kanskje bare er ørlite glad i meg - samme kan det være! Hehe, nesten da. Håper jo det er det siste. Men iallefall, i tillegg til kamera har jeg fått veske, tursko og sykkel! En rød, fin sykkel som jeg skal hente i morgen. Jeg er jammen en heldig 39-åring!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen! Så mange fine gaver! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Veldig fornøyd med gaver! :o)

    SvarSlett