31.7.09

Mitt ufullstendige kjøkken

Noen har kanskje fått med seg at vi det siste året har holdt på med å pusse opp kjøkkenet vårt? Et kjøkken som nå nesten er ferdig. NESTEN ferdig! Det mangler noen smådetaljer som nærmest bare er for kosmestiske å regne og i tillegg så mangler jeg en viktig ting. Eller rettere sagt, TO viktige ting! Jeg mangler nemlig Rationell karusell for hjørneskap!


Dypt savnet! Rationell karusell!

Problemet er at Ikea har manglet denne løsningen siden april i år. Til tross for at det gjentatte ganger har stått på hjemmesiden at varen skal være lagerført. Sist onsdag sjekket jeg igjen. Og yess! Ikea hadde fått den inn! Det sto oppført at det var mer enn 50 eksemplarer på lager. I dag dobbletsjekket vi før vi dro hjemmefra at det virkelig sto at den skulle være der. Og jepp, rundt 18 eksemplarer skulle det være. Da var det bare å kaste seg i bilen og krysse fingra hardt. Vel framme på Ikea styrter vi rett opp i kjøkkenavdelingen og bort til skranken:

- Nei, Rationell karusell? Den har vi ikke sett!

Det var nesten (bare nesten!) så jeg ble ufin! Men nå kan jo ikke dama på kjøkkenavdelingen noe for at hjemmesideansvarlig fører opp at de skal ha en vare de faktisk ikke har! Men hvordan kunne antall karuseller falle fra over 50 til ca. 18 på to dager HVIS DE I UTGANGSPUNKTET IKKE HAR VAREN?? Men vi fikk iallefall vite at det gikk rykter om at karusellen muligens kanskje trolig kanskje ville komme om en uke eller to!

Hrmf, som før nevnt, jeg er en tålmodig sjel. Men jeg hadde lyst til å nikke meg enig med Mannen i det vi forlot varehuset (selvfølgelig etter å ha kjøpt en softis): IKEA SUGER BALLE! Og det er vel kanskje det styggeste jeg noen gang kommer til å nikke meg enig i i denne bloggen... Forøvrig, nå er karusellen atter oppført som ikke lagerført.

Hjørneskap med mangler! Noe sier meg at plassen ikke blir tilstrekkelig utnyttet i dette grytehjørnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar