7.7.09

Heidi, the cardmaker

Etter et halvt års kortlagingstørke, har jeg nå plutselig produsert to kort på ei drøy uke! Imponerende! Og bloggen som opprinnelig ble startet for å være en hobbyblogg, fremstår litt mer som - nettopp - en hobbyblogg. Og når vi er inne på tørke, jeg skjønner hvorfor den oppstår! Jeg har papirer, verktøy, lim og stæsj over hele huset mens jeg holder på! Finner aldri det jeg har tenkt å bruke og ender alltid opp med et annet resultat enn det som var meninga i utgangspunktet. Og det er så kjedelig å rydde opp etterpå!

Men altså kort, Ida skal i bursdag til ei venninne om et par dager og hadde visst sagt at mamma'n godt kunne lage kort. Og da må jo bare mamma'n gjøre det. Har som vanlig hentet inspirasjon fra Bibbi, men kortet mitt ligner egentlig ikke noe særlig på inspirasjonskilden...

Bursdagskort

Litt detaljer: plast, metall, glitter og stas

Enkel innside med rub-ons

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar