7.7.09

En milepæl

Ikke før har jeg nevnt hobbyblogg før jeg er tilbake på interiørblogg. For nå er det lenge siden jeg har blogget kjøkken! Og grunnen til det er at jeg ikke har så mye nytt å melde, men at jeg venter på den siste finpussen. Men allikevel, i helga som var nådde vi en liten milepæl. Vi benyttet for første gang kjøkkenmøblementet som spiseplass! Og det er jo egentlig ganske flaut å melde, i og med at det faktisk har stått på riktig plass på kjøkkenet i omtrent et par måneder. Men når bordet har vært lagringsplass for ting som egentlig skulle stått på plass inni skapene, så blir det bare sånn! Dessuten så rommer spiseplassen bare tre og vi er som oftest flere ved måltidene.

Men på søndag tok mor grep. Løftet bordet i den ene kanten og veltet alt som sto på det ned på gulvet... Neida, fikk rett og slett plassert noen flere ting på rett plass. Og som de eneste hjemmeværende jentene, fikk mor og Pia inntatt sin aller første frokost på kjøkkenet.

Pia kakker egg, Vicky har inntatt sin nye faste plass.

2 kommentarer:

  1. Åhh, så bra. Flink du! Og diktet ditt av Inger Hagerup Gikk helt hjem hos meg.

    SvarSlett
  2. Flink og flink, lg, jeg vil vel heller si j...g treig! ;o) Men Inger Hagerup er bra! :o)

    SvarSlett