18.7.09

Speilegg til frokost, marsipankake til lunsj

- ikke helt hverdagskost her i huset. Men så er det ikke hverdag heller, men ferie. F E R I E! Tre uker til full dyrkelse av lakenskrekken, før jeg skal prøve å komme inn i bedre vaner. Vi har ingen store planer bortsett fra Harry Potter (gleder meg), bursdag (MIN, gleder meg) og Mannens hjemmebesøk (GLEDER MEG). Og et lite håp om at vi kanskje skal få gjennomført en aldri så liten reise til et land nær oss. Ellers skal dagene fylles med hyggelige gjøremål og kos, bøker og ikke minst en haug med filmer. Så langt i dag har vi sett to, vurderer å sette på en tredje nå. Fordi jeg kan. Og har lyst! Og har ferie!

Dagens bilde: Første feriedag har hatt ganske greit vær med litt regnbygger innimellom. Vanndråper har festet seg til blader på hekken.

4 kommentarer:

  1. Goood ferie til deg! Vel fortjent!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk HH! Jeg skal nyyyte! Og nå skal jeg bake oreokake... :o)

    SvarSlett
  3. Ha en kjempefin ferie, nyyyt den;o)

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Marianne! Jeg gjør så godt jeg kan! :o)

    SvarSlett