3.8.09

Snart ferdigpakket, nye sko og regnværssykkel

Har sjelden vært mindre forberedt før enn reise enn det jeg er akkurat nå. Pleier å ha god kontroll over hva vi skal ha med, hva vi skal gjøre, hva vi skal se og sånne ting. Men nå har jeg panikkvaska klær og styrttørket dem på håndkletørkeren selvom det er begrenset hva man trenger å ha med seg på en tredagerstur. Og så var det sko og tilbehør og toalettsaker og pass og reisedokumenter og kamera og ladere og pass osv osv. Puh, blir vel ferdig i løpet av natta. Og veldig trøtt sånn at jeg kan sove på flyet. Jeg aner nesten ikke hva vi skal gjøre i Praha, men trøster meg med at alle jeg snakker med, forteller meg at Praha er en fantastisk by! Åh åh, må huske å legge lydbok og mer musikk inn på mp3 spilleren. Og gi hunde- og huspasser instrukser og matpenger.

Men sånn bortsett fra det, må bare legge inn bilder av de nye, kule skoene mine og den røde ferrarien min. Og så skal vi pakke ned pc og gjøre oss ferdige med resten.

Gel Walkers eller noe sånt. Matcher den røde skrittelleren. Skal brukes mye utover høsten.

Rød regnværssykkel. Har bare testet den en liten tur, får prøve mer når jeg kommer hjem. Men merket at det var en stund siden jeg syklet sist.

2 kommentarer:

  1. Ha ha, i går vinglet jeg avgårde. Kjenner følelsen av at det er lenge siden sist. God tur, kos deg:)

    SvarSlett
  2. Det er nesten litt skummelt! Og jeg har vel aldri hatt så mange gir etc. Men det skal nok gå bra! Og takk, vi har en god tur så langt! :o)

    SvarSlett