4.7.10

Vroom, VRRROOOOM

I dag har byen vært fylt av henholdsvis bråk/musikk, alt etter hvem du spør. Jeg tilhører den første kategorien mens Mannen er blant dem som nærmest synger med.

4. juli har blitt et begrep omtrent på linje med 17. mai her i byen (OK, litt overdrevet). Og jammen meg trekker det nesten like mye folk. Nå synes jeg fortsatt amerikanske biler for det meste er store, stygge og unødvendige. Etter min mening er biler finest når de er nye, komfortable og praktiske. Eller fra før ca. 1940. Men samtidig er det ålreit å se at folk setter pris på de gamle bilene sine og virkelig steller pent med dem. Da kan til og med Heidi kikke litt på krom og blank lakk.

Familie på fellesbeundring av amerikanske biler.

Et lite utvalg av dagens bråkebøtter.

En av de få bilene Heidi falt for i dag. Først og fremst på grunn av størrelsen. Bilen er en Nash Metropolitan fra 50-60-tallet, halvparten så stor som de andre amerikanerne. Så ble den også bygget i England...

3 kommentarer:

  1. Kjekt med AM car utstilling :)

    SvarSlett
  2. Den siste var fin! Ellers syns jeg nok at du overdrev en smule, ja! Men dere er flinke til å få med dere ting som skjer!

    SvarSlett
  3. Shy Bitch: For amcar-entusiaster er dette drømmedagen! ;o)

    HH: Altså, det var virkelig nesten like mye folk ute som på 17. mai. Og Mannen og svigerfar syntes dagen OVERGIKK 17. mai! Ja, den siste bilen var liten og søt! :o)

    SvarSlett