10.7.10

Mannegaver


Mange synes det er problematisk å kjøpe gaver til menn. Jeg synes egentlig ikke det. Det er jo bare å kjøpe noe han virkelig trenger. Elisabeth (innerst i veien) har nettopp gjort det geniale. Alle vet at menn elsker elektriske (OK, muligens elektroniske, men det går for det samme...) duppeditter, og hun har derfor kjøpt ham en dings med kabel og knapper. At dingsen samtidig har lyd og kan gjøre nytte for seg, må jo være et stort pluss! Lykke til med støvfritt hus, Elisabeth!

Som sagt synes jeg ikke det er så vanskelig å kjøpe mannegaver. Og jeg gjør det rett som det er. Om gaven kommer fra Rema og koster 35,- kroner har ingen ting å si. Her elskede, sier jeg, her skal du få en gave av meg!

At gaven fortsatt står urørt i stua med plasten inntakt etter halvannen uke, er jeg litt usikker på hvordan jeg skal tolke...

Verken dyr eller design, men at det er en nyttig ting kan ingen komme fra!

7 kommentarer:

  1. Oj, den så jo veldig tøff ut. Sikker på at den er hendig og skjønner ikke hvordan mannen kan ha latt være å ta den i bruk på en hel uke.

    SvarSlett
  2. Hmmmm..må jo være at han synes den er så fin at den bør ha en plass i huset hvor den kan synes....i stua så klart ;o) hehe

    Lykke til med fremtidige gaver, mulig de også får sin helt egen plass i stua ;o)

    SvarSlett
  3. Det var jo en nydelig kost! Kanskje han synes det er for ille å skulle ta den i bruk?

    SvarSlett
  4. Helt klart alt for fin til å tas i bruk. Og hvilken rørende omtanke fra husfruen!

    SvarSlett
  5. Ja, kosten er rett og slett rålekker! Og jeg lurer rett og slett på om Mannens manglende bruk av den kan skyldes separasjonsangst fra den gamle?

    SvarSlett
  6. Eg vert litt bekymra her no. Veit han kvar den skal brukast? Menn pleier ikkje trenge bruksanvisning. Men her er det snakk om kompliserte arbeidsoperasjoner, så kanskje du skulle legge ved litt om korleis, kvar og kor ofte dette skal brukast?

    SvarSlett
  7. Shy Bitch: Tror du er inne på noe! Tror jeg får lage en god trinn for trinn-forklaring! Kanskje med bilder...?

    SvarSlett