27.2.10

Løp og kjøp!

Det er helt utrolig hvordan snøen fortsetter å DYNGE ned! Er det ikke kaldt, så snør det. Er det kaldt, så snør det jammen meg da også.

Uansett har yngstedatter og jeg kavet oss gjennom snøføyka for å ta en liten handlerunde på senteret i dag. Og hva møter oss der? Cubus har en hel vegg full av bikinier! Og i barneavdelingen var det stort sett kun capribukser og t-skjorter med bilde av solbriller å oppdrive. Erfaringsmessig er dette borte i løpet av mai, så løp og kjøp!

Med en datter som egentlig ønsket seg et digert skjerf, kan jeg fortelle at vi gikk tomhendt fra butikken. Jeg gidder ikke å gjenta meg sjøl, jeg har vel allerede ganske tydelige sagt hva jeg mener om den saken. Vi dro iallefall hjem og brygget oss hver vår digre kopp med kakao. Med marshmallows. Det er ikke heeelt tid for iste på terrassen ennå...

3 kommentarer:

  1. Jummi! Det så jammen godt ut!!
    Og ja - jeg er helt enig med deg - jeg er ikke i sommermood enda..

    SvarSlett
  2. De bikiniene på Cubus i aprikosneon (hvis man kan kalle det en farge) var jo lekre... Ahem. Syns både mote og vær er helt på bærtur for tida.

    SvarSlett
  3. Kristin: Det er godt! Og marshmallowsen forsvinner ikke sånn som krem har en tendens til. Det smelter mye saktere. :o)

    Kine: Aprikosneon hørtes ut som en farge - hmm - farge... ^^

    SvarSlett