3.2.10

Ekstrablogg

Jeg har funnet ut at mitt eksponeringsbehov er så stort at jeg har vært nødt til å produsere flere blogger. Eller for å si det på en annen måte: Jeg legger ut en del bilder av mat jeg lager og det hender jeg får spørsmål om oppskrifter på de avbildede rettene. Derfor har jeg rett og slett laget en matblogg hvor jeg legger ut bilder og oppskrifter. Så får vi se hvor aktiv jeg blir der. Bloggen finner du her: 



Eksempel på oppskrift man kan finne i matbloggen.

I tillegg har jeg valgt å publisere 1001-bloggen min. Men der gjenstår det mye arbeid.

3 kommentarer:

  1. Kanskje ikke så dumt, det der? Jeg starta jo så friskt med scrappeblogg, men nå som jeg er så fryktelig morsom, vet jeg ikke lenger om det sømmer seg å legge ut scrappesider...

    SvarSlett
  2. Haha, min blogg ble også påbegynt med tanke på scrappeblogg. Og jeg har altså TOTALT lagt ut EN scrappeside. Siden 2007... Jaja ;o)

    SvarSlett
  3. Ambisiøse planer, Heidi! Lykke til!

    SvarSlett