4.12.10

Kalenderglede


Heidis kalendergave nr. 4
(og eventuelle flekker sitter på skjermen din!)

Først og fremst må jeg stå fram og innrømme det: Nei, jeg er ikke ferdig med alle kalendergavene ennå. Men alle kalendere som skulle sendes er sendt og alle andre har fått gave på riktig dag. Og sånn skal det fortsette. Jeg blir kanskje ferdig i løpet av helga, til og med. Og kan begynne på de ORDENTLIGE julegavene...

Men i år er jeg altså så heldig at jeg at jeg ikke bare får gi bort julekalendere, men jeg har fått en selv også! Og gavene dukker opp på uventede steder hver dag. På dag 2 tenkte jeg ikke så mye på at jeg hadde kalender. Før jeg åpnet skapet mitt på badet - og så at det sto en liten gave der. Som forøvrig inneholdt gul neglelakk med tanke på gulefesten. Dag 3 må jeg innrømme at jeg leita litt etter gaven. Var den i skapet? Nei. Kjøleskapet? Nei. Brødboksen? Nei. Veska mi? Nei. OK, kanskje det ikke var noe gave på dag 3, tenkte jeg og var ørlite skuffet. Men siden jeg hadde litt god tid på morgenkvisten, fant jeg ut at hadde tid til en liten snartur innom verdsveva før avreise til jobben. Og i det jeg åpner pc-en min, finner jeg selvfølgelig gaven, et griseflaxlodd!

I dag hang enkelt og greit gaven på kjøleskapsdøra og jeg tenkte jeg skulle ta et bilde for å forevige den. Men du verden så godt flekker synes på bilder av hvite skapdører! Jeg måtte tørke og ta bilder fire ganger før det så greit ut. Og eventuelle flekker du skulle oppdage nå, sitter på skjermen din! Og gaven var forøvrig en liten sjokolade...


1 kommentar:

  1. Glad for at du får kalender, så mange som du lager selv!

    SvarSlett