3.5.10

Jeg heter Heidi - og er spillavhengig


En gang i blant, en SJELDEN(?) gang i blant, så ramler jeg over spill på nettet som jeg blir fullstendig hekta på. Litt flaut å innrømme i en (mental) alder av rundt 14, men sånn er det. Så grunnen til en noe semmer bloggoppdatering den siste tiden skyldes hverken valp, oppussing, hagearbeid eller andre nødvendige sysler. Istedet har tiden gått med til (blitt kastet bort på...) å spille et hersens spill med bomber og kanoner.

I kveld ble spillet omsider rundet, noe som tilsier at jeg atter kan gå tilbake til en normal tilværelse bestående av hus, hjem og familie. Og blogging. I am back! 

Og for de som skulle føle seg fristet til å prøve, spillet kan du finne her:

2 kommentarer:

  1. Jeg skal ikke inn og prøve. Sliter nok med avhengighet som det er...
    Du skreiv at du ikke trodde på meg da jeg frykta det ville bli mindre blogging da jeg skulle begynne å jobbe. Det ante meg allerede da at du fikk rett....
    Nå har det gått overraskende bra å starte på jobb, og med redusert stilling og rause ammeordninger får jeg tid til både skriving, scrapping OG amming;)

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg liker å ha rett!! ;o) Her går vel blogginga mest ut over den tiden jeg burde brukt til å lese...

    SvarSlett