13.9.09

Heidis våpen

Egentlig er det bare tull at jeg skal drive og kjøre meg bort hele tiden. Eller ikke finne fram til steder. Her i huset er vi nemlig relativt godt rustet til å finne riktig sted. Og Mannen blir passe oppgitt hver gang jeg nevner mine bortkjørelser.

Altså, vi har GPS til bilen, vi har håndholdt GPS, vi har google maps (eller andre karttjenester) som enkelt og greit skriver ut veibeskrivelse til meg og jeg har sågar kartsøk på mobilen. Noe begrenset riktignok, men dog...

Rimelig godt bevæpnet.

Nå har jeg riktignok i en halvtimes tid forsøkt å taste inn Myrdammen på GPS-en uten videre hell (kjære, hvordan kan jeg søke fram steder som hverken har gateadresse, by eller kryss?), men jeg har funnet en vei like ved som som kanskje kan geleide oss omtrent dit vi skal. Jeg skal nemlig gi Myrdammen et nytt forsøk i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar