1.9.09

Grey's Anatomy

I går begynte femte sesong av Grey's Anatomy. Og i kveld var det episode nummer to. Og jeg er allerede hoppende irritert! Seriøst, Grey's må da være en av de dårligste sykehusseriene sånn rent sykehusteknisk sett? Her bæres svære smykker under operasjoner, man diskuterer uten blygsel kjærlighetslivet sitt over hodet på pasientene, man stiller klokker med operasjonshansker på, turnusleger blir behandla som dritt, en helt tilfeldig lege utenfra kommer inn og behandler (og kysser) pasienter og isbiter spiddet inn i en kropp viser ikke antydning til å smelte... Og, jeg glemte at alle, ALLE! har seg med alle. Jeg vurderer sterkt å finne på noe annet å bruke tirsdagskveldene framover på. Men, det er et ørlite men...

Er det egentlig verdt å bruke tirsdagskveldene i sofaen foran fjernsynsskjermen?

6 kommentarer:

  1. ha, ha! I grunnen er jeg enig med deg. Det som imidlertid irriterer meg mest, er at serien har tendert til å bli en eneste stor blodorgie. Sykehusserie, ja vel, men jeg vil jo gjerne kose meg litt også! Men akkurat nå sitter man å lurer på hvilken forferdelig hendelse som lurer rundt neste sving. Men han nye feltlegen var jo snasen, da! Knis. Så da blir jeg nok sittende allikevel, gitt!

    SvarSlett
  2. Er du så overfladisk da, mamma? ^^

    SvarSlett
  3. HH: Ja, problemet er nok at jeg også kommer til å bli sittende... ;o)

    Linn: Me, the shallow mum! :-P

    SvarSlett
  4. Ah, jeg koser meg uansett jeg:) Masse blod og kjekke menn! Lærer masse, jo, snart utlært doktor;)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. C-mor: Det er helt klart ting å kose seg over der! Og betryggende å vite at vi har en nesten utlært doktor i umiddelbar nærhet! ;o)

    SvarSlett