26.2.09

Utfordringer

Hmm, jeg kjenner fortsatt at jeg er litt skeptisk mot utfordringer i bloggen min. Det er denne emne smaken av kjedebrev... Men som sagt, ingen regler uten unntak.


Den første utfordringen kommer fra både Greta og Marianne. Man skal legge til bildet over i bloggen sin og så er det meningen at utfordringen skal sendes videre til fem andre bloggere. Men siden jeg allerede har sett denne i ymse blogger, så kan de som vil, eventulet legge den til selv.

Det er også meningen at man skal ramse opp fem ting man ikke kan tenke seg å leve uten. Nå har jeg visse erfaringer med hva det vil si å leve uten ting og mer erfaring skal jeg få! Men hvis jeg nå ser bort fra mann og barn og kjøkken og slike ting:
  1. PC og Internett. Helt avhengig.
  2. Film, bøker og musikk. Sett under ett og i den rekkefølgen.
  3. Kameraet mitt.
  4. Te. Med én sukett og litt melk og så varm som mulig. Helst to kopper rett etter hverandre.
  5. Deodorant! Hvor har det blitt av favorittdeodoranten min?
Den andre utfordringen kommer også fra Greta.
Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar... ikke dikte! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger.
1. Hva er navnet ditt: Heidi
2. Ord på fire bokstaver: Hatt
3. Guttenavn: Hans
4. Jentenavn: Hilde
5. Et yrke: Heismontør
6. Farge: Hvit
7. Noe du har på deg: Halskjede
8. Mat: Havregrøt
9. Noe på badet: Hårshampo
10. Et sted: Halden
11. Grunn til å komme for seint: Hunden stakk av med bilnøklene
12. Noe du roper: Hei!
13. Filmtittel: Horton redder en Hvem
14. Noe du kan drikke: Hetvin
15. En musikkgruppe: Helloween
16. Et dyr: Hest
17. Gatenavn: Hurdalsgata
18. Bilmerke: Honda
19. Sangtittel: Har du sagt A, så har du sagt A (Vamp)
20. Et verb: å handle
Sånn, da gir jeg denne utfordringen videre til Line og Lise og så er det nok med utfordringer for en stund!

2 kommentarer:

  1. Syns det er litt morsomt med sånne lister, jeg! :)

    SvarSlett
  2. Jo altså, jeg synes også sånne lister er morsomme! Spesielt hos andre... ;o) Det jeg ikke liker, er det med at man må sende den videre til sju andre osv.

    SvarSlett