21.2.09

Forelsket i flis

I går møtte jeg kjærligheten! Dog den ufornuftige og trolig uoppnåelige. Vi var egentlig ute for å se etter gulv til kjøkkenet, men ikke ante jeg at Maxbo hadde så bra utvalg i fliser? Vi har jo egentlig bestemt sånn ca hvordan flisene våre skal se ut; ganske lyse og nøytrale. Men så står jeg altså og blar meg gjennom opphengte tavler med pålimte fliser. Og der dukker denne skjønnheten opp. Prøvde å bla forbi, men måtte bla tilbake. Har egentlig forlengst bestemt at jeg ikke skal ha mosaikkaktige fliser og denne er jo definitivt i mosaikk-kategorien. Sukk og akk og ve. Noen kjærligheter har nok bare ikke livets rett. Og det hender jo man blir lei etterhvert. Og denne er kanskje litt too much - kanskje...

1 kommentar:

  1. Noen ganger skal man velge med hjertet og ikke med hodet. Syns du skal dra tilbake og ta en ekstra titt jeg! :)

    SvarSlett