25.2.09

Mens vi venter på Godot - eller gulv som det også heter

Ny framgang på kjøkken kan meldes!

Natt til i dag ble vi ferdig med å tømme kjøkkenet for gulvfyll (materialer, rot og Mannens verktøy) slik at det ble klart til at elektrikermannen kunne komme og gjøre sin del av arbeidet som i dag bestod i å rulle ut varmefolie. Og i skrivende stund er Mannen og hans bror Simen (eller Rupert som jeg kaller ham. Han lyder forøvrig også navnet Øyvind...) i gang med å legge gulv!

Så godt som tømt kjøkken.

Lekkert med sort gulv med sølvstriper.

Gutta boys i tenkemodus. Et modus de forøvrig
er i temmelig ofte...

Mer tenkemodus.

Gulv legges!

Som en liten kuriositet, kan jeg legge ut et bilde av stua slik den er i nåværende stund sett fra sofaen. Og for å si det sånn, jeg har tatt bilder fra vinkler hvor det ser mye verre ut! Jeg er også spesielt begeistret for veggfargen, som på dette bildet ser nærmest gul ut. Jeg insisterer på at den er lys terrakotta, men må innrømme at den for det meste virker aprikosfarget...

Praktisk med komfyr midt på stuegulvet?

5 kommentarer:

  1. Hvis dere vil at jeg skal styrte ut igjen med en gang jeg kommer hjem i morgen, så tror jeg det er i boks. :P

    Kjøkkenet er ferdig til da, ikke sant?
    IKKE SANT?

    SvarSlett
  2. Klart det er ferdig til i morgen, Linnevenn! Klart det!! :oD

    SvarSlett
  3. Best for dere.
    Gidder ikke å komme hjem når det ser sånn ut. :P

    SvarSlett
  4. Men du skal jo komme hjem for å hjelpe til med å ordne og fikse!
    :-)

    SvarSlett
  5. Yay...
    Det har jeg gleda meg til ordentlig lenge.
    Ikke vært hjemme på to måneder, har litt lyst på ferie, og så rett hjem til en hel masse arbeid.
    Wu. Hu.

    SvarSlett