Dette er altså ikke et klageinnlegg, men ros for fantastisk kundebehandling fra butikkjeden Elkjøp!
Vår tre år gamle TV begynte en tid før jul å skurre i lyden. Til å begynne med klarte vi å overhøre det, for det ga seg når TV-en ble varm. Men ikke uventet forverret problemet seg etterhvert, og i midten av januar fant vi det nødvendig å levere apparatet til reparasjon. Og så gikk ukene. Etter fem uker hadde vi et annet ærend å utføre på Elkjøp og ville samtidig høre hvordan det gikk med reparasjonen. Og fikk oss tidenes overraskelse! "Nei, denne reparasjonen har tatt alt for lang tid. Dere kan gå å plukke dere ut en ny TV med samme spesifikasjoner som den gamle." Vi trodde nesten ikke vi hørte riktig! Men fikk en utskrift og kunne gå opp i TV-avdelingen og velge og vrake. Nå skal det sies at prisen på TV-er har falt med 50% siden vi kjøpte vår gamle, så den nye TV-en koster bare halvparten av det vi opprinnelig ga til tross for et lite oppgraderingsmellomlegg. Men det er uten tvil en mye skarpere og klarere TV som henger på veggen vår nå enn den som hang der før. Så derfor: "Thank you Tho... - eeh - Elkjøp!"
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar