17.2.09

Rosa Non Stop i lange baner!


Oh, jeg kom på at jeg har glemt å blogge om en av forrige ukes viktigste(?) hendelser! Se bort fra morsdag og Vamp-konsert og slike trivialiteter...

Ida går som tidligere nevnt på restaurant- og matfaglinjen på videregående. Og i forbindelse med utdanningen skal elevene utplasseres på forskjellige steder for å få innblikk i hva utdannelsen deres kan lede til. Før jul var Ida utplassert på en restaurant i Oslo noen dager, nå på nyåret har hun vært på et konditori, samt - Freia! Og utplasseringen på Freia resulterte altså i Non Stop i lange baner. Jenta kom forrige tirsdag hjem med ni (9) kilo rosa Non Stop! Og med tanke på at det var fire jenter utplassert som alle fikk med seg samme mengde Non Stop... Det blir noen kilo, det!

Jeg vet forresten at noen elever var utplassert på Arcus også. Lurer på hva de fikk med seg hjem?

6 kommentarer:

  1. Blås i Arcus, rosa Non Stop Ruler! Heldige er vi som har fått smake (hive i oss), ja:)

    SvarSlett
  2. Hehe,rosa Non Stop er best! Men noen liter vin hadde kanskje vært greit, også? :oD

    SvarSlett
  3. Hvordan klarte Ida å få med seg alt hjem?

    SvarSlett
  4. Å hildring, 9 kg Nonstop! Jeg blir litt kvalm bare jeg tenker på det, hehe. Takk for kommentarer i bloggen :) Jobber du på Fylkesbib? Jeg er så glad for at jeg har fått tilbake lesergleden! Det tok sånn ca 3 år, riktignok, men lell. Ark tok piffen fra en stakkar, altså.

    SvarSlett
  5. Hehe, jeg er heldigvis ikke så veldig glad i Non Stop! Men har da spist noe... ;o) Hadde med tre kg på jobb og det er nesten borte nå. Ja, jobber på Fylkesbib. :o)

    SvarSlett