3.1.09

Tak

Jeg vet ikke helt om definisjonen på romjul bare gjelder mellom jul og nyttår eller om vi kan strekke det helt til 20. dag jul? Iallefall, Mannen lovte at kjøkkentaket skulle være ferdig i romjula (ja, nå ser vi bort fra løftet om at kjøkkenet skulle være ferdig til jul...) og nå er han iallefall godt i gang! Og jeg må si det er deilig med ferdigmalt smartpanel, altså! Ingen kvistlakking, ingen maling. Ahh! (Sånne ting er nemlig som regel min jobb...).

Mannen igang med takarbeidet.

Tak.


Og med det samme vi er inne på ferdigmalt smartpanel her... Da Mannen var avgårde for å kjøpe platene til veggene, ringte han begeistret hjem: Heidi, Heidi, de har ferdigmalte plater her, det er en fin farge som er en mellomting mellom Cafe Latte og den lysegrå fargen vi har i kjelleren. Skal jeg kjøpe det?

Yeah! Right! Jeg er kanskje ikke verdens mest interiørbevisste person, men å gå med på å velge farge til kjøkkenet mitt usett i et forsøk på å forestille meg en farge mellom lysegrå og Cafe Latte? Det gjør ikke engang jeg... ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar