8.1.09

Jeg burde det...

Jeg sitter her i sofaen og kikker bort på julepynten som ligger på et bord. Den burde jeg ha lagt pent ned i eskene sine. I hjørnet der juletreet stod, står fortsatt juletrefoten, selv to dager etter at juletreet ble kastet ut. Jeg burde fjerne den nå. På gulvet ved siden av meg står fire kurver med nyvasket og tørt tøy som burde brettes og legges på plass. På kjøkkenet, eller da det som er i ferd med å bli et kjøkken, står en stor oppvask som burde vært tatt. I stedet sitter jeg altså her i sofaen og blogger. Og surfer. Og kikker litt på TV. Men i morgen! Da skal jeg være flink da!

Jeg har satt på en vaskemaskin, da...

6 kommentarer:

  1. Jeg kasta ut jula fjerde juledag. Nå er det bare julegardinene som henger igjen, men det kan "noen andre" få ta seg av :)

    SvarSlett
  2. Grip fatt i den vaskemaskinen du fikk satt på du, det andre ordner seg nok.
    Leste nylig intervju med Fugeli og han sa at vi skulle gi litt mer f.. og leve mer, synes du er flink til det jeg.

    SvarSlett
  3. Hei på deg hvordan går det? Får du tatt bort julepynten? Vi skal gjøre det nå vi også, men det er jo litt stusselig å ta ned den ekstra belysningen i denne mørke tiden. Det må jeg bare si!

    SvarSlett
  4. Syntes du er flink jeg! :) Kaos blir det, når man pusser opp! Og den der; "tar det i morra", den lever vi etter her i huset... :P

    SvarSlett
  5. Kine: Fjerde juledag synes jeg kanskje var litt tidlig? Men jeg har kastet ut jula 1. nyttårsdag før. I år har det bare tatt litt lengre tid...

    Greta: Hehe, takk for ros for latskapen! ;o)

    C-mor: Først i dag har jeg klart å kvitte meg med hele jula. Merkelig, det tar meg én dag å pynte til jul, men ei uke å få rydda den bort...

    Line: Vi er også kongen av utsettelse... :-P

    SvarSlett
  6. Heheh...utsettelse er stikkordet for hvorfor det ikke ble hjemmelagede julekort 08 fra oss. Det ble utsatt og utsatt og plutselig var det litt seint. Men i år skal jeg begynne med julekortene i juli! :P SÅ da håper jeg på å ikke skuffe dere neste jul.. ;)

    SvarSlett