13.3.09

Snille onkler

Gressenketilværelsen blir adskillig enklere å takle når man har en snill svoger som i bytte mot enkel middag og is, kommer og hjelper til med en skakk og gjenstridig mur.


Forøvrig tikker i dette øyeblikk alenetilværelsen mot en liten pause, da Mannen straks kommer hjem på et lite besøk. Og jeg blir helt matt ved tanken på alt vi skal rekke på en kort lørdag:
  • hente skyvedør
  • handle på Ikea
  • handle mer flislim
  • fikse mur
  • ta imot hvitevarer
  • montere mer skap
  • sette på dører og hyller
  • fikse en vegg
  • feste en dør

Puh! det var vel litt av det! I tillegg skal vi rekke å gå på kino, før Mannen igjen drar nordover tidlig søndag morgen. That's life...

4 kommentarer:

  1. For en kjekk og snill svoger du har!!! Lykke til med turbolørdagen - det var litt av et race! Håper dere får anledning til å slappe godt av i morgen kveld! :)

    *klem*

    SvarSlett
  2. Flink onkel! Og pappa!
    Du får hilse dem fra meg.

    Merka at jeg har vært flink og blogga masse i det siste da? Kjempeflink!
    Det er nemlig ingen andre som blogger nå for tiden, så jeg tar igjen for alle.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Cecilie: Ja, jeg har vært veldig heldig med valget av svoger! ;o)

    Linn: Flink onkel, flink pappa, flink Linn og superflink Heidi! (?) ;o) Du har blogget masse! Fortsett med det!

    SvarSlett