1.3.09

Bye bye love

Da kan man vel si at Heidis gressenketilværelse har startet. For en times tid siden forlot Mannen det hjemlige katastrofeområdet for å starte opptrening i nord før et annet og enda større katastrofeområde skal oppsøkes. Mannen var spent og relativt fornøyd med tilværelsen, Heidi ikke like glad for de påtvungne hendelser. Man skal ikke se bort fra at Mannen i tillegg var ganske fornøyd med å komme vekk fra den delvise krigstilstanden som har vært til stede her i huset den siste tiden. Men for å si det sånn, Mannen og jeg har overlevd kriger før,vi!

Soldat klar for avreise.

Men jeg fikk da iallefall en aldri så liten kjærlighetserklæring før Mannen satte nesa nordover.

I Love Hearts you too!

2 kommentarer:

  1. Jeg får tårer i øya jeg...både fordi jeg syntes synn på deg...og for den veldig søte kjærlighetserklæringen! ;) Stå på Heidi! Og så flott kjøkkenet blir! :)

    SvarSlett
  2. Hei, synes du fortjener så uendelig mye mer enn et sukkertøy, for eksempel et ferdig flunkende nytt kjøkken, men så er jo jeg en nøktern realist på mange områder og! Men uansett, han skal jo faktisk ut for å bidra litt og det er mange av oss som er mer enn nok fornøyd med vår A4-tilværelse, så kanskje man også skal gi han litt støtte;) Bare sørg for å realisere en av dine drømmer neste gang!

    SvarSlett