16.3.09

Hipp hurra for Pia!

I dag fyller verdens snilleste Pia 11 år! Dagen har blitt markert med gaveoverrekkelse på senga på morgenkvisten, middag på Egon etter Pias ønske (selvom hun aller helst ville hatt hjemmelaget spaghetti med kjøttsaus) og avslutningsvis Wall-E på dvd (der mor sloknet etter få minutter. Ikke på grunn av kjedelig film, men på grunn av overtrøtt mor...). For Pia var dagen svært vellykket, hun takket for en super bursdag før hun krøp til sengs! Det er snuppa si, det! :o)


7 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til Pia, jeg hørte ikke at det var i dag som var selve dagen! Tro meg, jeg HØRER ingenting. Og hodet mitt er som en tom ballong. Usj.

    SvarSlett
  2. Hehe, takk! Jeg skal prøve å snakke T Y D E L I G heretter, så går det nok bedre! ;o)

    SvarSlett
  3. Hurra for Pia! For ei søt bursdagsjente:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk, C-mor! Er helt enig med deg! :o)

    SvarSlett
  5. Har Pius klipt seg? Litt mindre hulderhår, ser det ut til.

    SvarSlett
  6. En bittelitt forsinka bursdagshilsen fra Tante!!! Jenta ser riktig så fornøyd ut! Og veldig veldig søt selvfølgelig :-)

    SvarSlett
  7. Linn: Jeg har klippet av 15 cm eller mer, tror jeg. Litt mindre av huldrehåret og en veldig fornøyd Pia. Og det vokser heldigvis ut igjen! :o)

    Therese: Velkommen til bloggernes verden! Skeptikere ønskes spesielt velkommen! ;o) Takk for gratulasjoner! :o)

    SvarSlett