25.6.10

Uglebugle har kommet hjem!

 
Uglebugle har inntatt epletreet.

Jeg er en sånn som aldri pleier å vinne noe. En sånn som ved enhver tilstelning der det er loddsalg, sitter igjen med mange fargerike lapper. Mens familien på nabobordet håver inn den ene premien etter den andre. Men så skulle den godeste Pia holde en aldri så liten gi-bort i anledning 100 000 besøkende. Og blant premiene var det UGLER! 

Nå pleier jeg egentlig aldri å melde meg på sånne giveaways. Jeg har bare gjort det én gang før. Og da var det mer for å gi tilbakemelding på en flott blogg enn for å vinne premie. (Forøvrig samme blogg som tidligere er nevnt i dette innlegget...) Men denne gangen bare måtte jeg melde meg på. Og så vant jeg! Og i dag har søteste lille Uglebugle kommet hjem til meg!

Tusen takk Pia!

Og Uglebugle er forresten sydd av dyktige Barbro.

Uglebugle lukter på blommorna.

8 kommentarer:

  1. Gratulerer med ugla. Og nyinnkjøpte blomster!

    SvarSlett
  2. Så koselig at du la igjen en liten hilsen, sånn at jeg fant deg:-)

    Ser ut til at lille ugle har fått et godt hjem:-)


    Ønsker deg en riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Hei Heidi!

    Takk for at du stakk innom meg igjen. Du legger alltid igjen så koselige ord, og det setter jeg veldig pris på. :)

    Kjenner jeg har fått igjen gnisten litt, så nå skal jeg ikke la den seile sin egen sjø igjen. Det er jo faktisk ganske morsomt også.

    Håper helgen din er topp så langt.

    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  4. Glemte å si at uglebugle var fantastisk søt. Må jo være sjebnen at du vant den, sånn ugledilla som du har. :hihi:

    Heidi

    SvarSlett
  5. HH: Hvordan vet du at blomstene er nyinnkjøpte? Ja, de er jo det, altså...

    Barbro: Lille ugle har garantert kommet til rett plass! ;o)

    Heidi: Så hyggelig at du er tilbake igjen! Og ja, uglebugle er kjempesøt! :o)

    SvarSlett
  6. Der har vi ugla in action, ja! Ser du bloggifiserer bildene ved å slenge ugla opp i et tre - imponerende!

    SvarSlett
  7. Bloggifisere det som bloggifiseres kan! Og uglebugle måtte jo bare komme i sitt rette element! Eller...? ;o)

    SvarSlett
  8. Veldig fin ugle, og morsomt ned premie! Gratulerer:)

    SvarSlett