19.6.10

Med tiaraen på plass

Da var man riktig så klar for kungligt bröllop! Tiaraen er festet i den intrikat oppsatte frisyren, ordensbåndet henger avslappet fra høyre mot venstre og septeret ligger klart for å viftes med i passende anledninger. (Vifter man egentlig med et septer?)

Pink Cake Box Cake

Jeg mangler vel egentlig bare et snev av bryllupskake. Jeg tror ikke jeg rekker å bake selv, så kanskje jeg skal sende min egen prins ut for å handle et stykke?
Dette er uten tvil en stor dag for mediene! Og ja, selvfølgelig også for broderfolket og det kommende ekteparet.

Selv er jeg en litt sånn schizofren monarkist. På den ene siden synes jeg monarkiet er en utdøende og uforståelig tradisjon i dagens samfunn, på den annen side synes jeg det er festlig at vi faktisk ønsker å beholde det! Og vi MÅ jo tenke på levevilkårene til for eksempel VG og Se & Hør! Jeg er iallefall helt sikker på at jeg heller vil ha et kongehus som støttes av 70 prosent av befolkningen enn en president som er støttet av 32...

Men i dag er det Vickan og Daniels dag. Tre ganger tre hurra for brudeparet:

Hurra hurra hurra!   Hurra hurra hurra!   Hurra hurra hurra!

2 kommentarer:

  1. Og hurra! Det ble et flott bryllup!

    SvarSlett
  2. Ja, veldig fint. Hadde slett ikke tenkt å se hele. Men det gjorde jeg. Selv om jeg duppa litt av på slutten... ;o)

    SvarSlett