10.6.10

Den gang da - en ufordring

Den siste farsotten av utfordringer som for øyeblikket vandrer rundt i bloggverdenen, tror jeg er denne: Legg ut det tiende bildet du en gang la ut i bloggen din og link til det opprinnelige innlegget.  Jeg måtte helt tilbake til 2007 og bildet er fra den gang da jeg seriøst trodde jeg i hovedsak skulle ha en HOBBYBLOGG! Haha, så feil kam man ta! Uansett, bildet viser en tagbok jeg lagde til et bryllup den gang jeg gjorde meg litt mer flid med kortene enn jeg har en tendens til å gjøre i dag.


Utfordringen fikk jeg forøvrig av Pia og jeg velger å sende den videre til - skal vi se - Kristin, Line, Greta og Marianne

2 kommentarer:

  1. Godt å se andre som hadde en hobbyblogg en gang i tida....Jeg scrapper jo fortsatt, sånn innimellom. Men rekker aldri å scanne og legge ut noe. Pytt, pytt.
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  2. Pytt, pytt sier jeg også... ;o)

    SvarSlett