11.4.10

Tillegg til samlinga


Inntrykket er kanskje at jeg har en STOR uglesamling. Dette er noe som ikke medfører riktighet. Jeg er en person som aldri noen sinne kommer til å stille opp i et tv-program med mine 10 000 ugler. 1000, ja muligens, men 10 000: NEVER!

Totalt tror jeg jeg nå kan si at uglesamlinga innbefatter ca. 8 elementer:
  • 3 smykker
  • Et par sokker
  • Mobilveske
  • Målbånd
  • Værugle (som nok egentlig tilhører min svoger, men siden han verken leser eller kommenterer på bloggen min, vil han ALDRI finne det ut...)
  • Nyanskaffet glassugle
De som nå skulle tror min nye ugle er gigantisk, tar selvfølgelig feil:


Det er nesten plass til fire av den på lengden til en fyrstikk...

Uglepolitikken min går forøvrig ut på at jeg skal kjøpe meg ugleting hvis jeg kommer over noe jeg synes er fint. Eller som jeg eventuellt mottar i gave. Så får samlingen vokse så lenge jeg synes det er morsomt. Eller til jeg begynner å like noe annet i stedet. Pingviner for eksempel...

8 kommentarer:

  1. Jeg har alt tipsa Norge Rundt, så snart ser vi nok ugle-damen på en skjerm....;)
    Ugler er vel ålreite dyr?

    SvarSlett
  2. SAVNET!

    Min grønne værugle ble borte for meg her om dagen. (rundt 1990) Den er ganske lys i fjæra men blir grønnere når det går mot dårlig vær.
    Håper noen finner den. Har savnet den i over tjue år.

    Svoger

    SvarSlett
  3. Flaks for deg at ugler er så trendy akkurat nå da! Det kommer til å ramle ugler inn hos deg;)

    SvarSlett
  4. He, he, trodde den ugla var større, ja. ☺
    Ang. messeinnlegget: Utrolig mye grelt a gitt! Men den røde benken var innbydende. Jeg hadde forresten også blitt litt provosert av de rosa stengene. Må alt være rosa for at jente skal like det, liksom...!?
    Nå har vi også hestehov i vinduskarmen.

    SvarSlett
  5. Også glemte du refleksugla i samlingen din, hi hi

    SvarSlett
  6. Det kan jo væra at det er ei kjempestor fyrstikk...?

    SvarSlett
  7. Pia: Ugler er ålreite dyr! Og jeg skal si fra når jeg nærmer meg 20 eksemplarer.

    Rupert: Hysj på deg!

    Elisabeth: Og nå har hvitveisen kommet! :o)

    Marianne: Og det verste er at jeg har TO reflekser. Samt en ugledings på veska. Jeg har altså egentlig 11 ugleeffekter. Får rette opp fadesen og blogge om det seinere. ;o)

    Anonym: Verdens største fyrstikk! ;o)

    SvarSlett
  8. C-mor: Det er det jeg håper på, da! La dem ramle! ;o)

    SvarSlett