26.4.09

Har jeg ødelagt grillen, kjære?

Når Mannen er borte danser frua på bordet...

Grillen var rusten og alternativet var å bruke drill og "noe-Mannen-sa-som-jeg-ikke-vil-gjenta-her" for å pusse den ned. Men i kjellertrappa sto det en boks med noe som heter Rustkiller. Aha, tenker Heidi, den kan jeg sikkert bruke. Som tenkt, så gjort og to strøk senere er grillen - vel - rustrød! Eller, den har samme farge som en jernbanevogn, da. Og Mannen liker jo tog! I tillegg har Pia beisa treverket (pluss litt av stativet). Og etter et nytt beisestrøk i morgen, kan grillsesongen bare begynne. Hvis jeg da altså ikke har tilført grillen kjemikalier som vil ta livet av både oss og halve nabolaget. Hva tror du, kjære?


3 kommentarer:

  1. He he, dødelig eller ikke, den grillen ble veldig fin da! Jaggu har dere vært flinke i helgen! Og de nyoljede møblene var også veldig fine, må jeg si! Så deilig at det ser ut til å bli ei riktig godværsuke nå!

    SvarSlett
  2. Ja, vi synes vi har vært veldig flinke selv! :oD Og nå har det bare å bli bra vær, slik at vi kan benytte sakene!

    SvarSlett