3.4.09

Gulefest - og påskeferie!

I dag har vi, tradisjonen tro, hatt gulefest/gulebord på jobben. Vi er gulekledd, har guletre, synger gulesanger og spiser selvfølgelig gulemat! Tror ikke det finnes bedre måter å komme i gulestemning på. Og det beste av alt, nå skal jeg ha en deilig guleferie hele påsken igjennom!

Gulemat, guletre, gulepynt og gulekake.

En gulefest må selvfølgelig ha et eget lite enmannsguleorkester.

Noen av oss tar litt mer av enn andre!

Jeg vil bare gjenta teksten fra bildet over...

Mens andre av oss går litt mer diskré tilverks...

Og med dette vil jeg ønske alle

en riktig god gul!

4 kommentarer:

  1. Dere hadde sklidd rett inn i Elleville dager på senteret :) Vi hadde skytekonkurranse på jobben! Jeg lagde blink med krimhelter, og elevene (og rektor!) skøt med sugekopp-pistol. Det var knallsuksess :D

    SvarSlett
  2. Også skyte på krimheltene, da! Hadde det enda vært på skurkene... ;o) Men det hørtes jo uansett ut som om det var i vår norske påskes krimånd! :o)

    Vårt elleville(!) gulebord var nok noe mindre voldelig...

    SvarSlett
  3. Det burde sikkert vært skurker... men tatt i betraktning at elevene knapt kjente igjen Varg Veum på blinken (de andre var Poirot, Sherlock Holmes og Lisbeth Salander), så tror jeg kanskje det hadde blitt vanskelig med skurkene.

    Måtte krype til korset og kjøpe meg bok 3 av Twilight i går... Den jeg har bestilt kommer ikke før vi drar, og jeg bare MÅ lese videre!

    SvarSlett
  4. Hehe, jeg har sett at de engelske utgavene ligger i butikken til 99,- kroner. Vet at Ida har lyst til å lese de... Jeg megselv står på venteliste på bok tre av den norske utgaven. Skulle egentlig kommet nå i april, men er visstnok utsatt til mai... :o/

    SvarSlett