2.4.09

Bursdagsmannen!

I dag har min kjære blitt ett år eldre og dagen har blitt behørig feiret med litt gaver, utemiddag og kinobesøk. Strengt tatt burde jeg vel egentlig ha tjora Mannen fast til kjøkkenet når jeg nå først har ham hjemme, men er det bursdag så er det bursdag.

Pia ga pappa en flott ape hun har laget på skolen. Afghanistan-maskot?

Middag på Chi restaurant.

Filmen vi så, var forøvrig "Taken" med Liam Neeson som en kompromissløs helt. En passelig halvdårlig action, temmelig voldelig, men overaskende lite blodig. Vi var hele seks mennesker i kinosalen...

2 kommentarer:

  1. hvordan kan du siii taken var dårlig... den er dødsbra jo

    SvarSlett
  2. Kjære anonym, jeg sier ikke at filmen var dårlig, bare passe halvdårlig! ;o) Den har jevnt over fått gode kritikker, og som actionfilm fungerer den greit. Men jeg synes det er litt varierende skuespill, at historien mangler noe troverdighet og at slutten blir litt vel vellykket...

    SvarSlett