30.6.09

Nattarbeider

Hvis noen skulle kikke på tidspunktet for når forrige blogginnlegg ble publisert og undres over hvorfor hun sitter oppe om natta og blogger, hun har da ikke ferie ennå, så er årsaken her! Har lenge lovet at jeg skal ha med kake på jobben når kjøkkenet mitt er ferdig. Nå er jo ikke kjøkkenet mitt helt ferdig siden Ikea ikke klarer å skaffe alle delene vi skal ha, så dette er egentlig bare en testkake. Som kanskje ikke er noe god en gang! Jeg tar den med, så får vi smake. Men NÅ må jeg sove...

Blåbærpai. Hvis noen som nevnte at de skulle ta med is, tar med is, tror jeg det er veldig godt ved siden av...

2 kommentarer:

  1. den var sikkert kjempegod, så jeg gleder meg til den "ekte" kaka kommer, jeg! Og håper jeg får smake litt da.. :)

    SvarSlett
  2. Den kommer! Og du skal få smake! :o)

    SvarSlett