27.6.09

Hah! Et kort!

Etter en usedvanlig sløv periode som kortmaker der man med skam må melde at man faktisk har gått hen og KJØPT(!) kort, fikk jeg i går kveld (og selvfølgelig med hjelp av deler av natten...) produsert et selvlaget! Skal i bryllup i dag til Mannens fetter og hans tilkommende og siden jeg regner med at de ikke har tid til å sjekke bloggen min tre timer før vielsen, tar jeg sjansen og legger det ut nå. Nok en gang har jeg kikket gjennom Bibbi sine flotte kreasjoner og kortet mitt må vel sies å være en mer eller mindre blåkopi av et av hennes. Men jeg har iallefall gjort jobben selv!




5 kommentarer:

  1. Det må jeg si var et nydelig kort;o). Håper dere får en fin dag i bryllupet, selv skal jeg sløve delvis i skyggen og i solen.

    SvarSlett
  2. Håper du har hatt en strålende dag i det som må ha vært et varmt bryllup. Men det var jo et kjempefint kort da:)

    SvarSlett
  3. Delikat kort, flott mer glitterhjertet.

    SvarSlett
  4. Lekkert kort du har laget!
    Jeg innrømmer glatt at her kjøpes det også kort innimellom... ;)
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på kortet! :o)

    Marianne og C-mor: Det var et varmt, men absolutt strålende og fint bryllup! :o)

    SvarSlett