9.7.17

Staycation - dag 1

Jepp, da er ferien godt i gang! Og så langt kan vi vel si at den står til forventingene! Vi tjuvstarta allerede dag 0 (rett etter jobb på fredag) og så langt har vi rukket å spise ute (digg burger på Egon, altfor dyr...), vært på kino (Pirates of Caribbean - underholdende!), begynt på en sårt tiltrengt husrydding, bakt sukkerkringler og feiret 2-årsbursdag! Fortsetter vi i dette tempoet, kommer vi til å rekke MYE på disse fire ukene.

Digg burger

Sukkerkringler

2-åring
Dag 2 er ikke helt på plass enda. Det er mulig at vi drar og ser på ei hytte vi er litt nysgjerrige på - eller så blir vi hjemme og fullfører ryddingen, pusler i hagen og fortsetter soveromsoppussingen. Men helt sikkert er det at NOE kommer til å skje. Jeg har bestemt meg for at hver dag av ferien skal inneholde en liten happening som gjør at den skiller seg litt fra en vanlig hverdag. Og i tillegg er jeg i ferd med å lage ei liste over ting som skal gjennomføres i løpet av de kommende fire uker:

  • Strikke ferdig genseren til tenåringen som har ligget på vent alt for lenge
  • Hekle noe - grytekluter - et eller annet
  • Lese minst tre bøker
  • Se minst seks filmer (one down, five to go)
  • Dra på fisketur
  • Gå 10 000 skritt (nesten) hver dag
  • Gjøre daglige, enkle armøvelser med manualene mine
2-kilos manualer - easy peasy?
  • Spise mengder med jordbær, moreller, melon
  • Grille
  • Bake (mer!)
  • Lære noe nytt
  • Feire bursdag (min også)

Sånn - da har man litt å pusle med!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar