22.9.10

På tide å ta et hint?



Heidi og Krapylet legger ut på en liten vandring sånn i 7-tida hver morgen. Og siden Heidi fortsatt er i seinsommermodus, vandrer hun trofast rundt i sine gylna skor (les: sandaler) selvfølgelig uten sokker. Krapylet går forøvrig helt barbeint.

Til sin store forskrekkelse, møtte de på dagens rundtur en medvandrer bekledd med votter! Dette fikk Heidi til å tenke seg litt om og kjenne etter. Og jo, det må innrømmes at 3 grader pluss kanskje er litt kjølig. På hendene! Så i morgen kommer muligens antrekket til å bestå av sandaler OG vanter!


5 kommentarer:

  1. He he, jeg har funnet fram sokker, jeg da...Men ellers går vi lettkledde hele familien, bør vel snart finne fram strømpebukser og sånn...

    SvarSlett
  2. Jeg har fortsatt korte bukser men denne uken sluttet jeg med flipflops altså...
    Tror min sønn er den eneste i barnehagen uten strømpebukser også. Det var riktignok 3 grader i morges, men det stiger jo utover dagen...?

    SvarSlett
  3. Jeg går i sandaler av og til. Men de stakkars ungene mine må gå med ullundertøy. Sånn er det å ha gammal mor!

    SvarSlett
  4. Her har vi leita fram ulla for barnehagehverdagen... Men jeg flyr selv ennå barbeint innimellom. Votter håper jeg at jeg slipper på en stund!

    SvarSlett
  5. Jeg må innrømme at jeg er snar til å bekle meg med varme klær, og det er lenge siden jeg hadde på hansker for første gang i år. Vel og merke fordi jeg syklet på jobb.Jeg er en frossenpinne.

    SvarSlett