15.4.12

Hvor er, hvor er, hvor er Mannen?

I tillegg til hagemesse, var det også villmarksmesse denne helga. Og mens Heidi er mer interessert i det hageestetiske, liker Mannen å tro at han er en villmarkens sønn. Derfor skiltes våre veier og vi gikk hvert til vårt. Men siden Heidi på generell basis er mye raskere enn Mannen, ble det sånn at Heidi oppsøkte villmarksområdet for å finne igjen villMannen sin. Det viste seg å være lettere sagt enn gjort. For selv om det var mange mennesker på hagedelen, bugna det av folk på villmarksdelen. Og når jeg sier folk, mener jeg menn. Og når jeg sier menn, så mener jeg LIKE menn. ALLE mennene hadde mørke (ola)bukser og fortrinnsvis blå og svarte gensere. Helst i fleece. 

Mange menn - LIKE menn...

Nå kunne jeg selvsagt grabba tak i en mann og tatt han med meg hjem, det er ikke sikkert at jeg hadde merka så stor forskjell. Men det er nå en gang noe spesielt med den mannen man eier sjøl. Og etter et par forsøk på sende melding og ringe, var vi igjen trygt gjenforent. Men én ting er iallefall helt sikkert, neste år skal Mannen ha på seg ROSA genser på messa.

Mannen på villmarksmesse 2013

5 kommentarer:

  1. ha, ha, ha! Du får en strikke en ROSA genser!

    SvarSlett
  2. Nix, jeg vil ha fleece!

    SvarSlett
  3. Nå har jeg hvor er, hvor er, hvor er skygge, på hjernen. Takk. Klarer ikke å spille rumble med den sangen i bakhodet.

    SvarSlett
  4. Ha ha ha, lur plan. Da vi nylig var på påsketur til England hadde den andre mannen i reisefølget oransje hettefor i jakka i tillegg til at han er ganske høy. Veldig kjekt. Min egen mann er mye lavere og hadde helt sort jakke, han fant vi ikke.

    SvarSlett