9.12.11

Prøver å komme i julemodus

 I år sliter jeg seriøst med å komme i julemodus. Ikke har jeg begynt å handle gaver (er halvveis ferdig med én nevø, det er alt), har ikke begynt med noen matforberedelser bortsett fra at ribba ligger i fryseren og har ikke engang tenkt på hva jeg skal bake. Jeg har lånt med mange juleplater fra jobben og lagt dem inn både på Mac'n og iPhonen, men ikke begynt å høre på dem ennå. Men i morgen, i morgen skal jeg begynne. Jeg MÅ ta julekortbilde og jeg MÅ begynne litt med julegavene. Jeg bare må!

"Walking In The Air" er ikke den ultimate julesangen for meg, men den er veldig vinter og veldig, veldig vakker. Og den er kanskje ett skritt nærmere julemodusen tross alt...

2 kommentarer:

  1. Denne er et MUST for meg hver jul!
    Og jeg la den ut på bloggen i fjor.
    Jeg ELSKER både sangen og filmen!!

    For meg er det faktisk den ultimate julesangen:) Nyyyyydelig.

    Supermegatravel helg her også!!
    Alt jeg ikke har fått gjort til nå, skal gjøres i helga.. puh..

    God jul!

    :)

    SvarSlett
  2. Lykke til, i morra er også en dag. Jeg har fått ordna et par ting på lista mi, men har uheldigvis lagt nye ting til på lista, aaargh. Om drøyt to uker er det jul både på godt og ondt.

    SvarSlett