23.12.11

Program for dagen


  • Pakke inn gaver
  • Panikkløpe ut for å kjøpe gaver jeg har glemt
  • Koke saus
  • Koke rød saus (og ikke forveksle disse)
  • Koke grøt
  • Spise grøt med mandel (var det i år jeg skulle jukse til meg mandelen?)
  • Lage riskrem
  • Planlegge å bake julekake (men trolig ikke rekke det)
  • Planlegge å brenne mandler (se over)
  • Vaske (nei, jeg er ikke av dem som er ferdig i god tid)
  • Rydde (bør foretas før vask)
  • Handle
  • Sjekke om alt nødvendig er handlet inn (er det nok sjokolade og snacks?)
  • Plutselig komme på at jeg trenger lys
  • Kjøpe blomster
  • Mase på Mannen og 13-åringen (i skrivende stund har de fortsatt ikke stått opp)
  • osv, osv, osv...
Ha en riktig god  og produktiv lille julaften alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar