10.12.11

Julekortbilde - og julemodus

Det er nesten så jeg fikk lyst på sylte og sennep her, så i julemodus er jeg.

Julekortbildet er nemlig i boks, det er garantert blant et av de nesten 70 bildene vi var ute og knipset i dag. En medgjørlig13-åringen samt et ikke fullt så medgjørlig bikkjekrek kommer i år som i fjor til å pryde familiens julehilsen til slekt og venner. Nå gjenstår bare å klikke og bestille hos FotoKnudsen eller dets like samt unngå samme tabbe som ble gjort forrige år. Da klarte jeg å bestille julekortene med Mannens navn feilstavet...

Blant de 70, men ikke helt julekortmateriale disse her...

2 kommentarer:

  1. O lykke! Gratulerer! Her er det bare skrik og tenners gnissel fra mammadalten min som blir lagt av pappa, krise!

    SvarSlett
  2. Jeg tvang mine opp på kjøkkenbenken i uka som var. HVORFOR gjør vi ikke dette tidligere da vi egentlig har tid? Resultatet ble ikke strålende, men det får duge!

    SvarSlett