5.10.08

Bytur med opera og slanger

Tenkt på det lenge, ønsket det en stund og endelig fikk jeg en anledning til å ta en Oslo-tur for blant annet å beskue det nye Operahuset. Det var stort, gitt! Og jeg gleder meg veldig til jeg en gang i forhåpentligvis ikke alt for fjern framtid kan komme dit på en eller annen forestilling.


Ida og Pia på Operataket med utsikt over Langkaia


Pia og Kirsten Flagstad

Nå ble det ikke bare tid til Operabesøk. Vi tok oss også en tur til Oslo Reptilpark for å se på "søte" småkryp. Pia elsker det meste som kan krype og gå (kanskje bortsett fra langbein. Hennes redsel for langbein overgår min redsel for veps...) og stor var gleden da hun fikk lov til å holde en av slangene.

Pia og Pyton (vet ikke om det er en pytonslange, men er sikker på at det ikke er en hoggorm!)


Ida fikk også lov å kose med slangen...

1 kommentar:

  1. urk... jeg hater slanger! Men mannet meg opp til å holde en tometers lang, gul versjon i Thailand. Det tok ikke knekken på fobien:) Jeg også vil å se på operaen, aller mest være inni den på en forestilling, men per idag hadde jeg også vert veldig fornøyd med å stå oppå den:) Flotte bilder du har tatt!

    SvarSlett